GO Blog | EF Blog Türkiye
Menu

EF Hikayeleri: Hollanda'dan Arco EF Bristol'de

Nereden: Hollanda, EF Varış Noktası: Bristol İngiltere, Süre: 2 hafta

Orada, Schiphol Havaalanı'nda yalnızdım. Daha önce hiç tek başıma uçmamıştım, dolayısıyla bu bir ilkti. Neyse ki Bristol'e sadece 50 dakikalık bir uçuş var. Birkaç saat sonra ev sahibi ailemin yanına vardım. Çok tatlı insanlardı ama biraz daha yaşlılardı. Pazar günüydü ve eşyalarımı yerleştirdim. Oda arkadaşım o gece geç saatlerde gelecekti. Ertesi sabah uyandığımda kendimi oda arkadaşımla aynı odada buldum. Tabii ki bu çok eğlenceliydi! O Çinliydi. O sabah otobüsle okula gittim ve okul ve dersler hakkında her türlü açıklamayı aldım. Bunların hepsi çok iyi organize edilmişti! Birinci gün uçup gitti. Otobüsle yalnız döndüm çünkü oda arkadaşım markete gitmişti.

Tabii ki, her şey sadece İngilizce ve bundan çok şey öğrendim! Akşamları ev sahibi aileden yemek aldım. Benim için çok fazlaydı, bu yüzden biraz daha az istediğimi söylemiştim Yani bu bir sorun değildi. Çoğu akşam evdeydim. Bu istediğim için değil, okuldan çok uzakta yaşadığım içindi ve maalesef akşamları dışarı çıkamıyordum çünkü eve çok geç geliyordum. Bu çok talihsiz bir durumdu. Sonraki birkaç gün sadece derslerim ve aktivitelerim vardı. Aktiviteler beklediğimden daha eğlenceliydi. Müzelere gittik ve lazer oyununa gittik. Ne kadar havalıydı!

Herkes yalnız olduğu için çabucak arkadaş ediniyorsunuz. Avrupa'nın her yerinden arkadaşlarım var ve onlarla çok güzel sohbet edebiliyorsunuz. Onlarla hala iletişim halindeyim, tabii ki İngilizce olarak Hollandaca konuşmak istemiyorsanız, Bristol'e gitmek en iyisidir çünkü Hollanda'dan neredeyse hiç kimse oraya gitmez. Hafta sonları EF ile yakındaki bir şehre gidebilirsiniz, ama ben bunu yapmadım, çünkü o zaman nereye gideceğinizi bilemezsiniz.

Ben de Cumartesi günü ünlü Clifton köprüsüne gittim. Ben ve arkadaşlarım zaten oraya bir etkinlikle gideceğimizi düşünmüyorduk. Çok güzel bir köprüydü! Pazar günü de tek başıma tarihi Bath'a gittim! Gerçekten oraya gitmeye değer. Bizim için kolay oldu çünkü okul için aldığım otobüs kartıyla Bath'a da gidebiliyorsunuz. Akşam da harika bir pizzacıya akşam yemeği için gittim.

2. hafta da çok eğlenceliydi! Dersler beklediğimden çok farklı işleniyordu ve öğretmenler çok iyiydi! Ayrıca bu hafta şehirde bir grafiti turu yaptık. Duvarlardaki tüm güzel sanat eserlerini görebiliyordunuz. Bristol'daki katedralin içine de girmeyi çok isterdim ama ne yazık ki sadece Cumartesi günleri açıktı. Öğle yemeği de çok iyi ayarlanmıştı. Her seferinde öğle yemeği binasına yürümek zorunda kaldık ve orada güzel yemekler yedik.

Herkesle birlikte gerçekten eğlenceli bir deneyimdi! Geriye dönüp bakmayı seviyorum ve hala anılarımı tazeliyorum.

Bristol'de İngilizce ÖğreninKeşfedin
EF GO blog bülteni ile seyahat, dil ve kültür hakkında en son haberleri alın.Beni kaydet