GO Blog | EF Blog Türkiye
Seyahat, diller ve kültür hakkındaki son haberler EF Education First'ten
Menu

EF Hikayeleri: Norveç'ten Oscar EF Münih'te

Bu yaz 3 haftalığına Münih'e bir dil gezisine gittim ve ev sahibi bir ailenin yanında kaldım.

2019 yazında EF Münih'e 3 haftalık bir dil gezisine gittim ve ev sahibi bir ailenin yanında kaldım. Dürüstçe söyleyebilirim ki bu benim en iyi yaz tatillerimden biriydi ve orada biri Kazakistan'dan diğeri Vietnam'dan olmak üzere birkaç kişiyle çok iyi arkadaş oldum. Orada geçirdiğim 3 hafta boyunca harika bir yaz geçirdim ve fırsatınız varsa Münih'e gitmenizi gerçekten tavsiye ederim. Eğer bu mektubu okuyorsanız, EF Münih'e seyahat etmeyi düşünüyor musunuz? Bu seyahat mektubu size cevap verebilir.

Dil yolculuğum 30 Haziran günü saat 08:55'te Oslo Gardermoen Havalimanı'ndaki kalkış salonunda buluşmamızla başladı. Avrupa'nın tek 5* havayolu şirketi olan Lufthansa tarafından uçurulan Airbus A320 Sharklets uçağına bindik.

Uçağa biner binmez bunun inanılmaz eğlenceli ve unutulmaz bir seyahat olacağını biliyordum ve gerçekten de öyle oldu.

Münih'e indiğimizde, benim gibi biraz avgeek (havacılık meraklısı) olan tur rehberiyle biraz sohbet ettim. Germering'de bulunan okula giden otobüse binerken sohbet ettik. Hava çok sıcaktı, sanırım 30°C'nin üzerindeydi, bu yüzden otobüste neredeyse eriyorduk. Okula vardığımızda sıcak bir şekilde karşılandık ve dünyanın dört bir yanındaki büyük şehirlerin isimlerini taşıyan odalar gösterildi.

Ev sahibi ailelerimize götürüldük ve harika bir aileye sahip olduğum için şanslıydım. Pazartesi günü olan ertesi gün, doğrudan okula gittik, burada karşılandık ve bize bilgilerimizi ve grup detaylarımızı içeren bir tür kolye verildi. Okulun dışında arkadaşlarımızla dinlenebileceğimiz bir alan vardı.

Deutsches Museum, Marienplatz ve Allianz Arena'da rehberli bir tur (Eğlence Paketi) dahil olmak üzere alışveriş ve gezi için sık sık Münih'i ziyaret ettik. Okul günü bölünmüştü; ya önce dersler sonra aktiviteler vardı ya da tam tersi. Aktiviteler, yüzmek ve dinlenmek için küçük bir gölü ziyaret etmekten, biraz boş zamanımızın olduğu Münih gezilerine kadar uzanıyordu.

Okulda, çeşitli aktiviteler yaptığımız 2 x 90 dakikalık derslerimiz vardı. Öğretmenim çok nazik, yardımsever ve etkili bir öğretmendi. Bir gün kalem kutumu ev sahibi ailemin evinde unuttum, bu yüzden üzerinde kedi olan bir kalem almak zorunda kaldım, ki bunu çok sevimli buldu. Okulda bize yemek veriliyordu ve bir içecek de dahil olmak üzere 10 Euro'ya kadar ücretsiz yemek yememizi sağlayan 'yemek kuponları' alabiliyorduk. Tren istasyonu okulun hemen yanındaydı, bu yüzden yürümek çok uzak değildi. Toplu taşıma araçlarını kullanacaksanız Google Maps'i kullanmanızı tavsiye ederim.

Burada bitiriyorum. EF Münih'e seyahat etmeyi düşünüyorsanız, bazı resimler yayınladığım Instagram profilime @enbl_private göz atabilirsiniz. Ayrıca ana hesabım @enbl_spotter üzerinden de bana mesaj atabilirsiniz. Ve yine, eğer EF ile Münih'e gitmeyi düşünüyorsanız, GİDİN! Pişman olmayacaksınız!

Münih'te Almanca öğreninKeşfedin
EF GO blog bülteni ile seyahat, dil ve kültür hakkında en son haberleri alın.Beni kaydet