GO Blog | EF Blog Türkiye
Seyahat, diller ve kültür hakkındaki son haberler EF Education First'ten
Menu

EF Hikayeleri: Belçika'dan Sarah EF Los Angeles'ta

Seyahat etmek benim kanımda var. Yeni yerler keşfetmeyi, dünyanın her yerinden insanlarla tanışmayı seviyorum ve her zaman yeni deneyimler yaşamak istiyorum. Çünkü maceralar öğrenmenin en iyi yoludur!

Seyahat etmeyi her zaman sevmişimdir, bu yüzden bir arkadaşım bana EF'den bahsettiğinde, katılmak için uzun süre tereddüt etmedim. Bu şekilde seyahat edebilir ve öğrenebilirdim, bir taşla iki kuş. Amerika bizi her zaman cezbetmiştir, bu yüzden macera dolu 3 ay için hemen 'Melekler Şehri'ni seçtik.

Organize edilmesi gereken her şey EF aracılığıyla yapıldı ve EF sahada da her zaman ulaşılabilir ve yardımseverdi. Akşam vardığımızda Redondo Beach'teki dairemize götürüldük. Orada EF irtibat kişimiz bizi bekliyordu ve sıcak bir şekilde karşılandık. Dairemiz plaja yaklaşık 15 dakika, gerekli tüm mağazalara 10 dakika ve okula sadece 5 dakikalık yürüme mesafesindeydi.

İlk gün, Eğlenceli gün!

İlk gün dil seviyesine göre gruplara ayrıldık. Sonra Venice Beach'e doğru yola çıktık. Yol boyunca birbirimizi daha iyi tanımak için tanışma oyunları oynadık. Venice Beach'i keşfettikten sonra öğleden sonra Santa Monica'ya gitmek üzere yola çıktık. Orada ünlü iskelede yürüdük.

Eğlenceli bir şekilde öğrenin

Dersler sabah 8'den öğlene ya da öğlen 1'den akşam 5'e kadardı ve günün geri kalanı serbestti. İlk dersimizde bize hemen havalı bir ödev verildi. Gruplara ayrıldık ve dışarı çıkmamıza izin verildi. Ben UCLA'ya öğrencilerle röportaj yapmaya giden bir gruptaydım. Tüm sınıf için bir sunum yaptık. İyi bir ay sonra, daha yüksek bir seviyeye geçip geçemeyeceğinizi görmek için testler vardı. Bir sonraki -en yüksek- seviyemizde yeni bir öğretmenimiz vardı. İlk dersler siyaset üzerineydi çünkü seçimler yaklaşıyordu. Geri kalanı daha çok tarih ağırlıklıydı ki ben şahsen bunu çok ilginç buldum.

Ayrıca tüm okul için bir Oyun Günü düzenlendi. Amaç bir savaş çığlığı, ismi ve koreografisi icat etmekti. Biz Apaçilerdik, savaş çığlığımız "Agresif Ol" ve koreografimiz de canlı bir piramitti. Önceki günlerde taktiklerimizi ve yeteneklerimizi çalıştık. Çok eğlenceli bir gündü ama ne yazık ki kazanamadık.

Ve sonra maceraların öğrenmenin en iyi yolu olduğunu fark ettim.

EF okul sonrası pek çok etkinlik düzenledi. Örneğin, Dodgers maçını izlemeye gittik. Tabii ki Lakers maçını da kaçıramazdık. Ayrıca 21 yaşından büyükler için bir parti teknesinde Cadılar Bayramı ve Hollywood'da bir kulüp gibi çeşitli partiler vardı.

Hafta sonu boyunca daha büyük geziler vardı. San Diego'da şehri, limanı ve otantik bir kovboy kasabasını ziyaret ettik. San Francisco'ya yaptığımız bir hafta sonu gezisinde şehir turu yaptık ve Pier 39 gibi tüm ünlü yerleri gördük. Dönüş yolunda tabii ki Golden Gate Köprüsü'nde durduk.

Arada bir araba kiralayıp "Vegas'ta olan Vegas'ta kalır" gezisine çıktık. Ayrıca Mavericks'i (insanların üzerinde sörf yaptığı süper büyüklükteki dalgalar - ki bu tavsiye edilmez) görmek için Santa Cruz'a gittik.

Şimdiye kadarki en iyi karar!

Maceram sırasında dünyanın dört bir yanından birçok yeni insanla tanıştım ve onlarla 3 yıl sonra hala iletişim halindeyim. Yani EF sayesinde ömür boyu arkadaş edindiğinizi söyleyebilirsiniz. Bu deneyimden sonra daha da fazla seyahat ettim ve yurtdışında çalıştım. Los Angeles'ta herkes ve her yaş için bir şeyler var. Herkese tavsiye edebilirim!

Los Angeles'ta İngilizce öğreninKeşfedin
EF GO blog bülteni ile seyahat, dil ve kültür hakkında en son haberleri alın.Beni kaydet